Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Konya İl Sağlık Müdürlüğü
Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Yemekhane Hizmetleri Değerlendirme ve Motivasyon Toplantısı Gerçekleştirildi

Güncelleme Tarihi: 08/03/2018

Mnst_KEA_0598_NX.jpg

Hastanemiz yemekhanesinde, gerçekleştirilen “Yemekhane hizmetleri değerlendirme ve motivasyon” toplantısına,  Başhekimimiz Doç. Dr. Mehmet Ali Eryılmaz, İdari ve Mali Hizmetler Müdürümüz Ahmet Fatih Özyılmaz, Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürümüz Ümmügülsüm Kömürcüoğlu, Destek ve Kalite Müdürümüz Necati Bükecik ve Başhekim Yardımcılarımız Adnan Tekin, Ahmet Güneyk, ile birlikte yemekhanede görevli yaklaşık 100 personel katıldı.

Sağlık hizmetlerinin sunumunda, sadece tıbbi hizmet kalite ve verimliliğinin tek başına yeterli olmadığını belirten Başhekimimiz Doç. Dr. Mehmet Ali Eryılmaz, destek hizmetlerinin de hasta ve çalışanlar açısından yüksek kalitede verilmesi gerektiğinin önemini vurguladı. Destek hizmetleri arasında yer alan yemekhane hizmetlerinin ise hastalar, refakatçiler ve hastane personeli için büyük önem arz ettiğini ifade eden Başhekimimiz, “Öncelikle sağlıklı, kaliteli ve zamanında yemek hizmeti verilmesi, hem hastalarımızın hem de biz çalışanların memnuniyetini artıracaktır. Bunun için sürekli bir gelişim göstermek ve daha iyiyi gerçekleştirmek için çalışmalıyız. Bizlere bugüne kadar her hangi bir olumsuzluk yaşatmadığınız için hepinize teşekkür ediyor, çalışmalarınızda başarılar diliyorum” dedi.

İdari ve Mali Hizmetler Müdürümüz Ahmet Fatih Özyılmaz ise, yemekhanenin yenilenmesi sonrasında, personelin çok daha konforlu bir şekilde yemekhaneden yararlanmaya başladığını söyleyerek, “Burada ferah, geniş ve gerçekten hijyenik bir ortam oluşturduk. Ama buralar görünen kısımları bir de işin mutfağı var. Hepiniz biliyorsunuz ki mutfakta da ciddi bir tadilatımız oldu. Hazırlanan yemeklerin daha sağlıklı, kaliteli olabilmesi ve çalışan güvenliği için çok önemli bir çalışmaydı. Başhekimimizin de dediği gibi hep daha iyiyi gerçekleştirmek için çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Yemekhane hizmetlerinde kalite ve verimliği daha ileri taşıyabilmek için yapılabilecek çalışmaları değerlendirmek, kurum içi iletişim ve çalışan memnuniyetini arttırmak için düzenlenen organizasyonun önemine değinen Destek ve Kalite Müdürümüz Necati Bükecik de, “Yemekhanemizde çok profesyonel bir ekiple çalışıyoruz. Yönetim olarak yemekhane performansını yakından takip ediyoruz. Herkes işinin hakkını veriyor, hepinize teşekkür ediyorum”  şeklinde konuştu.

Klinik servislerde verilen yemek hizmetlerinden memnuniyet oranının oldukça yüksek olduğunu belirten Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürümüz Ümmügülsüm Kömürcüoğlu ise, yemeklerin sağlıklı ve kaliteli olmasının yanında lezzetinin de yerinde olduğunu söyleyerek, tüm yemekhane çalışanlarına özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Başhekim Yardımcımız Adnan Tekin de, Aşçıdan, komiye – depocudan, servis elemanına herkesin görevin küçüklüğüne, büyüklüğüne bakmadan ekip olarak yemek hizmetlerinden sorumlu olduğunu belirterek, “Bu işin hakkını vererek yapmak, maddi getirisinden çok daha değerli olan manevi yönüyle de birlikte değerlendirilmelidir. Hasta ve çalışanlarımızın sizlerin verdiği hizmetten memnun olmaları sayesinde kazanılacak sevabın değeri maddi olarak ölçülemez” dedi.

Konuşmaların ardından, yemekhane personelleriyle yemek hizmetleri değerlendirilerek, görüş alışverişinde bulunuldu. Toplantı, hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

  • KEA_0598_NX.JPG
  • KEA_0550_NX.JPG
  • KEA_0580_NX.JPG
  • KEA_0568_NX.JPG
  • KEA_0560_NX.JPG
  • KEA_0572_NX.JPG
  • KEA_0562_NX.JPG
  • KEA_0545_NX.JPG
  • KEA_0547_NX.JPG
  • KEA_0548_NX.JPG
  • KEA_0553_NX.JPG
  • KEA_0554_NX.JPG
  • KEA_0576_NX.JPG
  • KEA_0574_NX.JPG
  • KEA_0583_NX.JPG
  • KEA_0591_NX.JPG
  • KEA_0586_NX.JPG
  • KEA_0587_NX.JPG
  • KEA_0589_NX.JPG