Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Konya İl Sağlık Müdürlüğü
Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

İletişim eğitimine katılan çalışanlarımız sertifikalarını aldı

Güncelleme Tarihi: 26/07/2018

Hastanemizde, veri girişi hazırlık,  karşılama yönlendirme ve tercümanlık hizmetlerinde çalışanlar için düzenlenen iletişim eğitimi, sertifika töreniyle sona erdi.

Konferans salonunda 7 Temmuz’da başlayan ve iki hafta süren “Etkili iletişim becerileri ve Kurum kültürü” eğitimini başarıyla tamamlayan 350 katılımcı sertifikalarını aldı.

Hasta ve yakınları ile iletişim, stres ve öfke kontrolü, etkili iletişim becerileri, ekip çalışması ve motivasyon, protokol ve nezaket kuralları, kurum kültürü ve aidiyet bilinci konularını içeren 36 saatlik eğitim Üsküdar Üniversitesi Öğretim Görevlisi Mustafa Öztürk tarafından verildi.

Sertifika töreninde konuşan İl Sağlık Müdürümüz Prof. Dr. Mehmet Koç, “Ülke olarak sağlıkta dönüşümü tamamlamak üzereyiz, sağlık kuruluşlarımızın binaları güzelleşti, yaptığımız tıbbi işlemler uluslararası düzeyde, artık yurt dışına hasta göndermekten ziyade yurtdışından hasta getirme projeleriyle uğraşıyoruz. Belirli bir aşamaya da gelmiş durumdayız” dedi.

Sağlıkta dönüşümden sonra ki aşamanın sağlıkta gelişim olduğunu söyleyen Prof. Dr. Koç , “Gelişimin en önemli parametrelerinden biride eğitimdir. Bizim kültürümüzde beşikten mezara kadar ilim vardır. Ayrıca herkesin her dönemde eğitime ihtiyacı vardır. Bu yüzden eğitim almaktan çekinmemek gerekir. Böylesine güzel bir programı gerçekleştiren, bu vizyonu sağlayan bütün yöneticilerimize ve eğitime eksiksiz katılan arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

Başhekimimiz Doç. Dr. Mehmet Ali Eryılmaz ise, eğitim programının gerçekleştirilme sürecinde değinerek, “Yönetici arkadaşlarımıza, hastanemizin gülümseyen yüzü sekreterlerimize hizmet anlamında ne yapabiliriz diye düşündük. Böyle bir eğitim formatı üzerinde fikir birliği sağlandı. İl Sağlık Müdürümüz Prof. Dr. Mehmet Koç hocamızın onayı ve İdari Mali Hizmetler Müdürümüz Ahmet Fatih Özyılmaz’ın gayretleriyle bu program gerçekleştirildi. Görüyorum ki bu hizmeti almış olmaktan dolayı hepinizin yüzü gülüyor. Bu bizleri de sevindirdi. İnşallah bu program; hastanemiz, hastalarımız ve sizler için huzur ve mutluluğa vesile olur” İfadelerini kullandı.

Ön kabul birimlerinin her kurumun vitrini olduğunu ve kurum hakkındaki ilk kanaati oluşturduğunu belirten Dr. Öğr. Görevlisi Mustafa Öztürk de etkili iletişim becerisi için tebessümlü bir yüzün olmasının önemi vurguladı. Söylem biçiminin nasıl söylendiğiyle ilgili olduğunu ve insanların, ne söylendiğinden ziyade nasıl söylediğine baktıklarını da söyleyen Dr. Öztürk, sağlıklı bir iletişim için, “karşı tarafın ne düşündüğü ile ilgilenmek ve sorunları kişileştirmemek gerekiyor” dedi.

Konuşmaların ardından katılımcılara sertifikaları verildi. Program çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

  • KEA_5659.jpg
  • KEA_5584.jpg
  • KEA_5598.jpg
  • KEA_5590.jpg
  • KEA_5570.jpg
  • KEA_5572.jpg
  • KEA_5575.jpg
  • KEA_5577.jpg
  • KEA_5576.jpg
  • KEA_5580.jpg
  • KEA_5586.jpg
  • KEA_5587.jpg
  • KEA_5588.jpg
  • KEA_5596.jpg
  • KEA_5597.jpg
  • KEA_5605.jpg
  • KEA_5607.jpg
  • KEA_5608.jpg
  • KEA_5610.jpg
  • KEA_5615.jpg
  • KEA_5616.jpg
  • KEA_5619.jpg
  • KEA_5622.jpg
  • KEA_5625.jpg
  • KEA_5627.jpg
  • KEA_5631.jpg
  • KEA_5633.jpg
  • KEA_5636.jpg
  • KEA_5640.jpg
  • KEA_5643.jpg
  • KEA_5647.jpg